Monday, April 23, 2007

Jepp.


Tentamen er over, å det er jo deilig. Så deilig, så deilig. Men det som er så drit er jo at det er alltid noe som kommer etter, ikke sant?


Hehe, ja, nå er det under en måned til jeg blir 18 også... hehe artig, eller egentlig bare merklig. Jeg gleder meg jo selvfølgelig til og bli litt større, og ha litt mer og si. Men det er jo ikke alt som er bra. Jeg skulle ønske at jeg var voksen sånn med og skrive under på noen papirer, og andre vil jeg kanskje ikke skrive under på.



18 er en fin alder, jeg kan drikke så masse jeg vil, kjøpe røyk, snus og slike uviktige ting. Bortsett fra alkohol, som sikkert kan smake godt inniblandt. Ja 18 blir jeg, bestemmer selv, hva jeg vil gjøre, men ja jeg blir jo "voksen". Jeg har jo bursdag på en søndag, hehe... frecht! skole dagen etter å slikt. Det er jo... hihi, noen syns jo at jeg skulle gå ut dagen før, og etter kl.12 kunne jeg drikke meg drita... hehe... nei det gjør jeg ikke, blir nok en rolig og fin feiring hjemme med venner.

Ja, jeg er ikke nervøs for trè inn i de voksnes rekker, men hvis det er noen som har noen vennligsinnete råd, eller bare vil slenge inn en kommentar, så ken dere gjøre det rett undre her.

Koselig koselig.

2 comments:

Anonymous said...

hehe! nå har du tatt a me skrivinga;) moro. vi snakkes te fredag! stilongshilsen:)

Rachel said...

Ja det må jeg si, nå har du fått fart på siden din :)

du spurte om noen råd når du trer inn i det voksene livet. Vel vet ikke om jeg kan hjelpe deg, er ganske ny i dette livet selv, men fortsett å vær den du er og tenk over hva du gjør. (Det er alltid lurt) :P