Wednesday, April 25, 2007

Jaja, nå skal gutten gjøre borgerplikt.

Ja.. jeg sitter nå her å stusser litt, i morgen skal jeg kjøre den lange veien til Kristiansand å gjøre min borgerplik. Ja, mine sesjonspapirer har ligget å kikket stykt på meg i noen uker nå.

Ja, kl.8 i morgen tidlig skal vi reise, Jeg gruer meg litt, håper for all del at jeg ikke kommer inn i
militæret. Skyte med våpen er ikke min sterkeste side, ikke tålererer jeg folk som skriker til meg heller. Det kommer jeg ikke til og klare, får det første opp tidlig, løpe og herje, skyte med våper, spise dårlig mat, å bli kjeftet på i tide og utide. Nei jeg vil virkelig ikke inn i dette oppskrytte tullet, hvor identiteten din blir utvisket. Det eneste du får er større muskler, og mer toleranse for menn med kjepp og stor kjeft.

Nei, jeg vil nok ta siviltjeneste på en skole med mange små barn. håper det går i orden.

6 comments:

Anonymous said...

lykke til!! du kan sikkert være støttekontakt for meg hvis du vil.

Elin said...

hehe.. militæret er ikke så ille da!
d kan jo hende du hadde fått d gøy der! ihvertfall hadde du lært noe sikkert!

jaja..

kr!st!ne said...

trur du tar d rette valget e henning ;) mener på at du ser bedre ut med et barn i armen enn et gevær på ryggen!! (evt en mikrofon i handa)

Rachel said...

Stå på henning..
seviltjeneste er kansje tingen for deg, men hvem vet kansje det hadde vært bra å få en sangfugl inn i militære?

Elin said...

hmm.. snaaaart på tide me en liten oppdatering, eller, Henning? :P Hehe..

Annabanana said...

oppdatering kanskje??? hvordan gikk det/ går det med denne borgerplikten? hehe... ellers? love