Saturday, April 21, 2007

Ja... hei hei...

Jeg sitter her og undrer over litt av vert. Som hvorfor er jeg sitter her nå, jeg tenker jo at det kanskje er fordi jeg ikke har noe og gjøre. Eller hvorfor jeg sitter og ser på Dr.Quinn, Det er jo over hode ikke spennende i det hele tatt.

Som dere skjønner så skriver jeg fordi jeg ikke orker og tenke på alle de andre tingene en stakkars kar fra landet må gjøre. I dag er jo planene og lese teori, gjøre matte, lese på tentamensstoff i kunst & kulturhistorie, pusse båt og rydde rommet. Men jeg har nesten gitt opp allerede. Jeg er jo som kjent en ganske lat person, tror foresten også at jeg må ta en løpetur i dag.
I går var jeg i bursdag til min gode venninne Anna, super jente. Det var Jeg, Astrid, Ann Helen og hennes type, Preben(Præben), som forøvrig er en artig kar fra Arendals kanten, som har en flott dialekt, som tok oss en tur inn i de indre bygder. Jeg tror ikke Præben noen gang har vært så langt inne i skogen før, fordi vi møtte et dyr langs veien, som han mente var mink. Vi andre som satt i bilen kommer jo fra landet, så vi mente det var grevlig, det har jeg skjekket opp, å Præben tapte nok denne diskusjonen.




Det var veldig koselig der oppe, så på film, pratet og greier, å koste oss glugg, det eneste som jeg syns var litt bærsj var at jeg var den eneste mindreårige. Men vi klarte oss fint. (Dr. Quinn tar foresten helt av her, det er så mye pusting og pesing at.... du verden) Jeg og Astrid har hatt tentamen hele uka, så vi var ganske trøtte, å det er kanskje ikke så greit. Men det vittige var, at så fort de to trøtte snuskene fikk kommet seg ut i bilen, etter vi hadde vært der, så våknet de begge to... Vi prøvde først og synge til en sang på min Mp3-spiller, men det gikk ikke så bra.Det hele endte opp med at Præben, satte på smurfehitts (Han lånte bilen av sine foreldre, det innebærer også en rar type bamse på setebeltene) Smurfehitts funket fett, jeg og Astrid koste oss glugg, men det tror Ann Helen og Præben hadde en viss følelse av og ha med seg en par småbarn på tur, men det dreit vi i. (Napoleon Dynamite--->)


Ja, dette var uinteressent for de fleste. Men whatever, jeg har i allefall skevet noe...

No comments: