Wednesday, April 4, 2007

Hehe...

Ja, det er nok mange som nå har ventet på at det skulle dukke opp en liten post på denne uskrevede siden. Jeg hadde jo på mange sett og vis lyst til å skrive samfunnskritiske tekster, men den gang ei.

Jeg har rett og slett hatt sabla mye og gjøre i det siste, det er sandelig ikke lett å gjøre tusen ting på en gang. Jeg har ikke hatt tid rett og slett. Men i dag, når jeg da sitter her og ser på Lillefot sammen med Maria, en helt vanlig onsdag i påskeferien, så fant jeg ut at jeg ville skrive en slaks tekst.



Dette bildet kan kanskje vise litt av det denne gutten har bedrevet tiden med. Jeg har nemlig tullet rundt på forskjellige steder med denne karen. Han heter, får dere som aldri har dette dette asiktet, Eivind. Han er da den karen som jeg spiller med på fritiden. Ja, å det er velig morro, vi heter Label Unknown, så sånn er det. Da var ikke det noe mer å lure på. Vi skal spille på Ukm i Arendal 15 april, så det blir gilt. Nå vet dere det også... hihi

Ja, jeg skulle hatt mer og skrive om jeg bare hadde hatt fantasi. Men nå må jeg nesten slutte, hvis jeg skal få tatt teoriprøven på bil, å hvis jeg skal bli ferdig med alle mine gjøremål.

Ha det flott alle sammen:)

8 comments:

Helene said...

Var jammen på tide at du tok deg sammen :p Lykke til på Ukm, da :)

kr!st!ne said...

OI! nei men en tekst!! Godt å se at d e liv i deg :)

God påske!

Og e e sikker på at du tar arndalittene med storm ;)

Rachel said...

ja det må jeg si.. fint at du endelig oppdaterer!! :P
Lykke lykke til på UKM og teoriprøven.
du klarer det!!
God Påske!!

(Ps: de folka du har lagt ekstra mange linker til, er du ekstra glad i de?
HÆ?)

Anonymous said...

ja nå har jeg venta!! hehe. lykke te me ukm. er i tsjekkia da;) hmhm. håper du ikke er for travel for kakebakedag! en eller anna gang må vi få det til:)

Elin said...

D va då endelig på tide at du fikk skrivd noe her! :P
Lykke til på søndag!

Du burd gjøre sånn at alle kan kommentere!

Anonymous said...

Rachel: det e e som har lakt til alle linkene for han. e satt de e hadde inn...hehe
så det er nok ikke de han er ESTRA glad e:D

God påske:)
Hilsen Ingvild:D

Rachel said...

Ingvild jeg viste egentlig det, måtte bare kommentere det :P

Anonymous said...

Ikke kom her å fortell meg, at Henning ikke er EKSTRA glad i meg?? what?? neida, jeg bare tøyser;P (Biler..)

Bra med oppdateringer!!